A Kiss on the HandIran: The Heart of the Revolution
Tehran. March 1979. The legality of the new self-proclaimed Islamic republic was affirmed with a sham referendum. A polling station was set up in Khomeini's house and in front of the press, he showed up to vote surrounded by his doting relatives.