The Palace Frozen in TimeIran: The Heart of the Revolution
Tehran. Niavaran Palace. 1979. There's a press conference in the Niavaran Palace, where the Shah and his family once lived. The palace is covered in a thick coat of dust, but everything appears almost as they left it. A mullah comes and sits on the chair. Satisfied, he puts his hands on the armrests and says, "We are the ones who took this throne."