Mist and ChaosIran: The Heart of the Revolution
Tehran. 1980. On the first anniversary of the Revolution, delirious crowds gathered in the huge central square. Protesters chanted their slogans with such violence it distorted their faces. Faces of the Revolution. Some got so agitated they passed out.