The American HostagesIran: The Heart of the Revolution
Tehran. 1979. On a rainy December morning, Islamist students stormed the US Embassy, holding fifty-three diplomats hostage for 444 days. Reza Deghati covered the crisis: his images of students holding up photos of hostages made international headlines.