ExileIran: The Heart of the Revolution
Paris. 1983. In Père-Lachaise, one rainy day in November, a long procession of Iranian exiles followed Sa'edi, the thinker and writer, to his final resting place. To die far from home, unable to ever return, is a bitter death.