Re: Tensions in KosovoJusticeIran: The Heart of the Revolution
Kurdistan. Mahabad. 1980. The Revolutionary Guards set dozens of villages in Kurdistan on fire to suppress unrest. There were a few photographers in front of the city hospital. The morgue was full. A man carried his injured child in his arms, and told photographers: “Take a picture. Show the world this injustice ”