Re: Tensions in KosovoResistanceIran: The Heart of the Revolution
Kurdistan. 1980. In a village being bombed, photographer Reza Deghati could hear hear a group of children reciting the alphabet. He asked the teacher why the school was still open. He said: "The war will be long.Whatever happens, we will ensure the education of our children, so that tomorrow they will continue our struggle for a free and recognized Kurdistan."