Stolen ChildhoodIran: The Heart of the Revolution
Tehran. 1980. February. A jubilant crowd celebrated the anniversary of the revolution. Photographer Reza Deghati noticed children in military uniform, enlisting in the army. But now he asks himself: what happened to those kids?