Infinite Shades of BlackIran: The Heart of the Revolution
In 1979, Reza Deghati and his brother Manoocher photographed the Iranian revolution. In this series, they tells the early years of the revolution through forty of their photographs. The country was experiencing a historic shift: Islam came to power and the world would never be the same again. In this first episode, black chadors take over the city streets.