Journeys to the North: Lapland
Lying beyond the Arctic Circle, Lapland covers several hundred thousand square kilometers, straddling Norway, Sweden and Finland. To the west and north, along the Norwegian coast, it spreads into thousands of islets. It's a dramatic landscape of forest, ice and sea. Winter here can last almost eight months.