Mexico: So Near Yet So FarARTE Reportage
In Tijuana thousands of migrants are camped out at the US border. They left Honduras, Salvador or Guatemala hoping for a better life in the US some of them a having walked thousands of miles on foot. But the border is well guarded and their only hope is to cross illegally with the help of traffickers.