Iraq’s Shia MilitiasARTE Reportage
In December 2017 Haidar al Abadi, the Iraqi Prime Minister officially declared ISIS defeated after years of bitter war. During his speech he paid tribute to the armed forces and also to the many Shiite fighters who were crucial in the victory.