Stories of Conflict
Tensions between the Kingdom of Saudi Arabia and the Islamic Republic of Iran are nothing new. For starters, there's the religious differences, with Sunni Saudis on one side and Shiite Iranians on the other. And now, as they vie for regional influence, proxy conflicts are fought in other lands.