Russia, Ukraine and the Future of CrimeaStories of Conflict
Crimea has changed hands many times over the centuries. And under President Putin, it has had its last, perhaps definitive, switch. But this has huge consequences for the West and neighbouring countries. Not since World War Two have national boundaries been redrawn using force.