GymnasticsA Second Life for Vintage Slides
Do you have a box of old slides slumbering somewhere in a drawer? Did you think they weren't good for anything else except an occasional nostalgia evening with grandma and grandpa? The founders of the The Anonymous Project in Paris see things differently!