Saype, Green-Fingered Graffiti ArtistGymnastics
Saype is a graffiti artist with a difference. He doesn't spray his works on walls but in fields and on grass, using his own biodegradable paint. His huge works of art are best appreciated by drone, where the true scale is revealed.