GymnasticsThe 639 Year Concert
In a church in Halberstadt, an organ slowly plays music that sounds like the eternal Om of a Buddhist song. The piece was written by John Cage, who wanted it to be played as slowly as possible. Each movement lasts 71 years. The concert started in 2001, and is on track to end in 2640.