GymnasticsThe Real House of Horrors
In Chicago at the end of the 19th century, the businessman Henry Howard Holmes became America's first serial killer. He used modern industrial methods to build his own house of horrors, a labyrinth filled with mechanised ways of murdering people and getting rid of the body. He may have killed hundreds.