GymnasticsWhat's a MacGuffin?
In films, almost everybody chases after a MacGuffin. Whether it's a mysterious object, secret information or a character, the MacGuffin is often what drives the action foward. First used and named by Alfred Hitchcock, the MacGuffin itself is enigmatic.