GymnasticsWhite Zones
In Greater Paris there exist mysterious white zones, areas on maps which are undocumented and uncharted. What lies in these forgotten or hidden spaces? What so they represent in the age of Google Maps? French writer Philippe Vasser and artists Xavier Courteix and Xavier Bismuth are fascinated by these non-places.