John Law - The Non-Conformist Who Inspired "Fight Club"Gymnastics
John Law is a non-conformist, a misfit and an artist. He co-founded an alternative festival in the desert and was author Chuck Palahniuk's inspiration for the novel 'Fight Club', later adapted into a hit film.