The Heart is a DrumKlaus Dinger
Rhythm is like life. It’s about keeping going, about moving on. The Heart is a Drum is the story of how German drummer Klaus Dinger inspired a generation of musicians with the seminal 1970s krautrock band Neu! founded with Michael Rother. Contributions from Iggy Pop, Bobby Gillespie of Primal Scream and Joy Division’s Stephen Morris.