Jurassic Web (3/7)Song In the Machine
Large corporations that bought the first IBM computers wanted to boost their productivity and show off how modern they were. But the slow processing time left programmers with hours and hours of free time to be as creative as they wanted. And that's how they created a programme that could make the machine sing.