The Galaxy of FanzinesJurassic Web (2/7)
As countercultures emerged in the United States in the 60's, the mimeograph, an archaic and totally outdated machine, became the tool of choice for young people to bypass government censorship and disseminate revolutionary ideas, create communities, and share fanfiction. This was the 1960s internet.