Moldova: The Colossal Communist Tower
Nicknamed the "corn cob" for its circular shape, this brutalist Moldovan tower was built in 1986 to provide temporary accommodation. It was supposed to last a hundred years but it's already decaying. People still live in this concrete rotunda which at times can feel oppressive.