Georgia: Stalin's Secret Sanatorium
Tskaltubo, Georgia, is now a shadow of what it once was; one of the most popular Soviet spas. Stalin enjoyed coming here. But now, it's fallen into disuse and disrepair. These ruins blend classic Stalinist architecture with Georgian ethnic motifs. A haunting, melancoly trip through a piece of history that's fast disappearing.