Procrasti-Nation (7/7)Monetised Procrastination
Most of us love to procrastinate online and then hate ourselves when several hours have passed and all we've done is check Facebook, look at Instagram and watch several Youtube videos. But social media platforms are designed to use our procrastination for their own profit. So if we want to truly procrastinate in peace? Then maybe we should grow some worms.