Tracks East - ExileProcrasti-Nation (6/7)Intellectual Procrasturbation
Many great writers and academics don't procrastinate because they don't care. It's because they care too much. They have a vision of the perfect piece of writing in their heads and it just isn't happening. So rather than create something substandard, they delay until the last minute - often preferring not to create anything at all.