Procrasti-Nation (3/7)The 'To Do' List
Procrastinators are the proverbial ostrich. We know once we get started the task is never as bad as the dread of the task. But we'd rather just let the problem fester, a bill hidden under piles of other bills, unopened letters shoved to the back of the letterbox. We know we should. But some how, we just don't. What happens when we procrastinate on a global scale?