Tracks East - ExileProcrasti-Nation (2/7)Cats, an Example to us All
Procrastinators are annoying. They'll do absolutely anything other than the thing they are supposed to be doing. That's why cats are the perfect spirit animal. The cat will always delay what needs to be done in favour of just another little nap. Unless of course it's putting dead mice on your bed. Really annoying...