Re: Demining Ukraine
29-year-old Jelena Tschisch was once a lawyer, but now spends her days poring over a field, metre by metre. Her job is to clear mines six days a week. She hopes that one day Ukranians will once again be able to move freely throughout their country without fearing for their lives. Ukraine is now the fifth country in the world with the most accidents involving mines and unexploded ordnance.