Algeria: Youth in RevoltARTE Reportage
Street demonstrations irrupted in Algeria in February 2019 taking the world by surprise and leading eventually to President Abdelaziz Bouteflika’s resignation. Young people, who represent over half of the population, spearheaded the protests. ARTE goes to Algiers to meet them.