Tariq, Cricket Player in Strasbourg
The United Kingdom: country of tea time, red telephone booths and cricket. But are politicians in London and Brussels aware that their decisions will impact the Strasbourg cricket club? Tariq Kareemulla talks about the consequences of Brexit on the sport he loves.