Harry, the British Veteran in Italy
Harry Shindler is 98 years old. In 1944 he landed in Anzio as a British soldier and fought for the liberation of Italy against fascism. He is the oldest member of the Labour Party and campaigns against Brexit from Italy, where he lives.