Xavier, ARTE's News Coordinator
Xavier Ropartz is news coordinator for ARTE Journal. He hunts down the best pictures of the day that reach ARTE from news agencies and other television channels. Brexit has been his bread and butter since the referendum... and after three years, he'd love something other than bread and butter.