South Sudan: Doctor for SurvivorsARTE Reportage
Doctor Evan Atar Adaha is a well-known and respected surgeon in his country, the newly-independent South Sudan. He has been awarded the Nansen Refugee Award for his tireless commitment in providing medical services to those fleeing conflict. A window into his daily routine.