Writing on Trains: Dortmund & Frankfurt
Graffiti writer Bomber from Frankfurt and Shark from Dortmund are cornerstones of the German scene. Dortmund became a graffiti icon in the Ruhr area in the mid-1980s and was the catalyst for important developments in other large cities... much to the displeasure of residents.