The Birth of Graffiti in Stockholm
The graffiti movement from New York spread throughout Scandinavia after the release of Henry Chalfant's film Style Wars (1984). Throughout the whole of Sweden, hundreds of kids begin to write on the walls. Among them, ZIGGY and DISEY, who developed their own elaborate styles.