Dortmund, Berlin & Frankfurt
Cult films like Charlie Ahearn’s ‘Wild Style (1982), Henry Chalfant’s ‘Style Wars’ (1984) and ‘Beat Street (1984) by Harry Belafonte switched on a generation of young Germans to breakdance and hip-hop culture. Interviews with the first graffiti generation from Dortmund, Berlin and Frankfurt.