The Man Who Mends WomenThe Wrath of Hippocrates
Winner of the Nobel Peace Prize in 2018, gynaecologist Denis Mukwege has worked tirelessly to restore the integrity and dignity of thousands of women who were raped during twenty years of war in the Congo.