DJ Arafat / Paul Pfeiffer/ Video Game Art / Dasha Ilina / Ronny SenTracks
Video Game Art - computer games are the new El Dorado for artists; Dasha Ilinas is curing health problems caused by new technologies with crazy solutions; Dirty Shirt: a Metal and Folk band from Transylvania; DJ Arafat, an innovator of Coupé Décalé and trance; Paul Pfeiffer creates works of art from quizzes; Ronny Sen, photographer, and filmmaker from India.