Wild Costa RicaA Sanctuary of Biodiversity
Costa Rica is unique with an abundance of ecosystems, rich in flora and fauna. Thanks to a proactive and innovative ecological policy, it is today one of the few countries in the world to see its forest cover grow significantly year on year. This documentary is a journey into the heart of a true sanctuary of biodiversity.