The Lost OnesLeonore Heinz, Unwitting Spy
Leonore Heinz worked in the 1950s as a secretary at the Foreign Office in Bonn where she met the charming Heinz Sütterlin. They got married. He asked her, under the guise of being afraid of the Cold War, to smuggle documents out of her office for him to look at. She complied, suspecting nothing. But eventually the ruse was discovered: he's a KGB spy. She was devastated.