The Lost OnesYamaguchi, Survivor of Hiroshima and Nagasaki
Tsutomu Yamaguchi was in the worst place at the worst time twice over. On August 6, 1945, he was working in Hiroshima when the atomic bomb exploded over the city. Traumatised by the apocalyptic experience, he just wanted to go back home to his family. Except home was Nagasaki.