Yukio Mishima: Writer Until Death
Yukio Mishima is one of the most important authors of his generation. In his work, he dealt with the relationship between art and the body, and his own body's inevitable decline haunted him. At the age of 45, he committed suicide by Harakiri in front of a shocked and fascinated crowd.