Gabriele, the West German Stasi Mole
Gabriele fell in love with a Stasi officer and soon realised to keep him, she'd have to spy for him. But even after they broke up, she continued working for East Germany for ideological reasons, even refusing payment. She delivered thousands of documents to the East.