Joanna, the CIA's Sweetheart
Jonna Mendez and her husband Tony are CIA celebrities. In 1989, one of the CIA's best Russian moles was on the cusp of being discovered by the USSR. The Mendez couple were sent to Moscow to coordinate the extraction of the mole and his wife.