Lunar Lake - Trailer
British composer Howard Moody has devised a new opera commissioned by the OnR and inspired by The Conference of Birds (1171) by the Persian poet Farid al-Din Attar. For this family-friendly musical adventure, its designers Sandra Pocceschi and Giacomo Strada bring to the stage school students from the Meinau district, hearing-impaired children, and young singers from the Maîtrise du Conservatoire de Strasbourg, who join the four soloists. Recommended for ages 5 and over.