Don Giovanni – Trailer
“Don Giovanni” is one of the most important works by Wolfgang Amadeus Mozart. Alexander Mørk-Eidem dares to create a new production at the location of the premiere: the Prague Estates Theater. The Swedish director is the first non-Czech who is allowed to dare a new interpretation in the halls of its creation with German Mozart specialist Karsten Januschke conducting.