Europe Time Machine (3/5)Historical Sites in Danger
The destruction of historic sites and cultural treasures, whether through natural disasters or war, means world heritage is being lost forever. To fight this loss, the Time Machine project teams use their groundbreaking techniques to record data from high-risk cultural assets, so that these sites can at least continue to exist virtually.